Thursday, December 9, 2010

Baju GengBlogger masuk TV3

ambil dari joegrimjow

tidak ku sangka..niat untuk mempromosikan gengBlogger berhasil..
memang nak bagitahu semua orang di TV..aku seorang blogger..
blog tempat aku meluahkan segalanye..(tulke??)hehe..

tapi at least blog tempat aku mencurah rasa..
blog tempat orang mengenali aku secara tidak langsung..
blog tempat aku mencari ilmu...

yang mana baik kita jadikan tauladan k..
yang buruk..???jangan jadi ikutan...

cantik tak baju yang aku pakai ni???

model baju GengBlogger dari belakang..
tv3 tengah interview ayah aku...

model baju GengBlogger yang comeyl tengah posing di rel cameraman..

pandangan hadapan baju GengBlogger..
abaikan perut model..maju skit..hehe

apa2 pun baju ni memang berkualiti..dah basuh banyak kali still ok..
baju kenangan bersama-sama kawan2 blogger di gathering GengBlogger..

siap masuk paper Kosmo lagi OK!!


sapa2 yang berminat nak beli baju ni..sila lawati blog joegrimjow..
dia tengah buat promosi penghabisan stok..




13 comments:

Anonymous said...

bangga bro!!!

joegrimjow malas log in

suria lekatlekit said...

wah.. rancangan apa tu??

SAIFUDDIN AZMAN said...

ade lagi tak jual baju nih bro ?

Lyla Ibrahim said...

terkejut jap bila tgk baju tue kat tv...
huhu..

kak ina kl said...

tahniah ..kamu dah glam..baju tu pun ikut glam juga

ibuintan said...

as salam shukur,

memang ibu dah agak shukur ni blogger bila tenguk dalam tv pakai t-shirt tu..

ceksumolek's said...

turut berbangga.. eheehe.. tgk jer iklan tu terus nampak.. eh tu abg sukur la..

Kujie said...

adek comel arr.. kak jie ada 2 helai baju ni

dua2 tu anak² yg pakai...

Bro Framestone said...

meletup la harga baju nie kan...

mula la baju gengblogger naik harga ke rm50..

baju yg sukur pakai pulak berharga rm500 he..23x sebab dah masuk tv

intan izani said...

tengok jugak tv aritu
perasan jugak baju tu
;)

Myself said...

ko nih sukur..mmg gile glamer!haha

Unknown said...

yeah. jadik model utk GB. hik3

Mr.J said...

Aku banga dgn u bro!