Sunday, December 26, 2010

Semangat perlawanan Final Malaysia vs Indonesia..

tepat jam 8 malam harini..satu perlawanan akhir Piala Suzuki 2010 akan berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil..bersaksikan hampir 85,000 orang penyokong Malaysia di stadium dan jutaan lagi di setiap pelosok negara menjadi saksi sejauh mana kejagohan pemain-pemain Malaysia beraksi di pentas sendiri sebelum bertandang di tempat lawan.

sememangnye pasukan Malaysia perlu menang dan semestinye menang besar sebagai bekalan ke Indonesia nanti.dan memang di akui pasukan Indonesia memang kuat. larian pantas dan short pass yang cantik sering mengundang padah pada pihak lawan..

apa2 pun diharapkan pemain Malaysia mempunyai semangat juang yang tinggi. dan bermain bukan setakat menggunakan fizikal tapi mental yang kuat untuk merencana gol..jangan cepat putus asa dan berjuang lah hingga ke saat yang terakhir..

taaaappiiii....

~

~


tapiiiii........


kalau pasukan Malaysia kalah..peminat kena sabar k..kena tabah hadapi keputusan ini..hehe
setiap perlawanan ada menang ada kalah...
jangan putus asa untuk menyokong arena sukan negara...



aku??tengok bola kat rumah je...walaupun stadium dekat je dengan rumah..
tengok bola kat rumah pun pakai bendera Malaysia...hehe


aku ronaldo...hehe..


harapan aku sebagai peminat bola sepak...

nantikan Keputusan perlawanan akhir Malaysia vs Indonesia malam ni...

3 comments:

mia.lia said...

mlm ni pki baju kning..hehe

najah hijriah said...

msia da menang 3-0...yahoooo...hehehee

hans said...

malaysia menang
yehaaaaaaaa