Monday, December 27, 2010

500 BLOG!


Ben Ashaari...Ben Ashaari...
pandai sungguh kamu mendekati rakyat blogger sekalian alam...
tersentuh hati ku bila ben sanggup buat macam2 perkara untuk
blogger2 baru menapak dalam dunia blogger..
hehehe..
kalau masuk pilihanraya mesti paling banyak undi ni..
korang nak join juga ke??moh sekarang..

sapa aku???

of course laa...


cewaahhhh...

nama diberi Sukur..comeyl orang nye..sebab apa??
mempunyai tubuh badan yang comel
kelakuan dan tingkah laku yang comeyl..
serta pertuturan yang comel..

nak berkenalan??boleh je..
tp no more hanky panky ya..haha

hehehee...

jeles x??

berblog agak lama juga..sejak Julai 2009..
mula2 just nak suka suka..
lama-lama jatuh cinta...

saya jadikan blog ini sebagai wadah bicara saya kerana saya diluar seorang yang pendiam dan pemalu??TUL KE NI??

dan jadikan blog ini untuk mencipta kesedaran orang di luar..

kehidupan seorang yang bergelar OKU..

bantu kami sekadar apa..moga Allah kan berkati..

tq ben ashaari...harap2 masuk toplist 500 blogger..


4 comments:

Anonymous said...

memang comeyl..hehehe

overscurry said...

PENCARIAN 50 FOLLOWERS TERAWAL DAN 50 PENGOMEN TERAWAL BLOG ANAK MAMA 2011. MASIH MENUNGGU. REWARD S MENANTI KPD BLOG YANG BERTUAH
http://overscurry.blogspot.com

Myra Ayreen said...

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

me one of thiss segmen .. hehe
datang jenguk dan bace ..

hit me back babe ...

apisv2 said...

mengunjungi, mengkomen dan menggegarkan blog anda dari blog abg ben!
nice blog;)
blog apisv2©