Sunday, December 5, 2010

Sukan Paralimpiad..aku nak masuk juga...


salam semua blogger..
beberapa minggu lepas aku berkesempatan untuk pergi ke majlis pembukaan
sukan paralimpiad Malaysia 2010
yang telah berlangsung di Stadium Hang Jebat Melaka..

almaklumlah stadium tu sangat dekat dengan rumah aku..
so sapa2 yang datang stadium tu..boleh singgah umah aku ek..hehe
amik kesempatan masa balik kampung untuk merasai kemeriahan majlis pembukaan nye..

bagi sapa2 yang tak tahu, sukana paralimpiad ini di khaskan hanya untuk warga OKU..
banyak gak la sukan2 yang dipertandingkan..
yang bagi aku orang biasa kalau lawan pun boleh kalah kut..hehe..

serius aku teringin nak masuk sukan paralimpiad ni..
nak main sukan apa ek??

lari 100meter?
angkat berat?
atau berbasikal??

hehehe..

ada tak pertandingan makan??hehee..

ramai gak la yang hadir memeriahkan pembukaan nye..
aku sebagai warga OKU Melaka of course la sokong pasukan Melaka..



banner besar..

orang tak ramai tapi kemeriahan terasa..hehe

baju gengblogger..

pasukan Melaka..

8 comments:

azhar said...

salam ziarah awak insan istimewa...jgn rasa rendah diri k....

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

salam geng.. wahh.. kt s'gor ade x ni? teringin nk melihat.. mesti seronok kn?

astridadeline said...

looks interesting:)

syahbandar87 said...

salam sukur..sy br je menonton rancangan mhi dan terus membuka alamat blog yg diberikan..terharu..sy doakan muga anda berjaya dlm bidang yg diceburi..dan bahagia sentiasa bersama keluarga tercinta dan kehidupan skrng..

salam persahabatan dari saya :)

zool said...

time pembukaan aku takde.. time penutup lagi takde ..
tapi time sabtu hingga isnin tu ada kat stadium..
sori bro tak dpt jumpa ari tu

Zue Zoey said...

Salam Sukur...
pagi tadi masa menonton MHI, rasa kagum dengan semangat Sukur. Istimewa sgt. Saya pun ada abg yg OKU jugak. Beliau bisu dan pekak. Saya kagum dengan semua OKU. Walaupun kurang dari segi luaran, tp ada anugerah lain yg istimewa, yg tak dpt dilihat dgn mata kasar.
Harap Sukur lebih tabah dengan kehidupan yg semakin mencabar ni. Salam Maal Hijrah dari Zue =)

neessa said...

urmmm... xtaw nk ckp ape.. sy jgk tgk mhi n insan istimewa td.. tp sya betul2 tersentuh.. sbb sy slalu patah semangat.. terutama bila nk bljar.. rasa terlalu rendah diri dkelilingi adik beradik yg bijak.. sdgkn sy biasa2 saja... slalu menangis... tp, sy harus kuat.. cuma sy xjmpa lg kekuatan sy... kisah awk byk beri sy kekuatan...

Anonymous said...

TRUSKAN CABARAN,,,,,,,,,,
BRO.............
DONT WORRY BE HAPPY.
HEHEHHEHE,,,,,,,,,,,,
AKU NAK LAWAN CESS LG DGN KO,