Thursday, December 2, 2010

kenangan di MAHA 2010


Tempat : Taman Ekspo Pertanian Malaysia Serdang, (MAEPS), Serdang Selangor Darul Ehsan, Malaysia

Tarikh : 26 November 2010 - 5 Disember 2010

Siri pameran dwitahunan MAHA International & HPPNK 2010 merupakan pameran pertanian yang terulung di Malaysia. Ditaja oleh Kementerian Pertanian and Industri Asas Tani dan dianjurkan oleh Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan, FAMA. Ia merupakan pameran yang terbesar dan paling komprehensif di rantau ini dan mungkin di Asia. MAHA International & HPPNK 2010 akan diadakan daripada 26 November 2010 dan berlanjutan selama 10 hari sehingga 5 Disember 2010



sempat bergambar dengan AZIZ DESA TV9

badut yang bagi hadiah bunga belon pada aku..

makcik TANGAN AJAIB..goreng pisang guna tangan...hebat woo!!

sesi pertunjukan goreng pisang guna tangan..tak panas kut?hehe

eklusif..sempat mengurat anak makcik goreng pisang guna tangan..
nak jadi menantu boleh makcik??hehe

masa datang MAHA semalam terserempak dengan Tun Abdullah Ahmad Badawi,
mantan Perdana Menteri..sempat amik gambar belakang je..baju batik tu..

model trakter


background Banner besar MAHA 2010 Hall B



sapa yang tak sempat pergi MAHA, kat sini korang boleh tengok pertunjukan makcik superpower..goreng pisang guna tangan..gempak giler wei..
tapi jangan tiru aksi ini dirumah k..masak tangan korang nanti...

esok mak ayah aku nak datang MAHA juga..horeeyyy..boleh jalan2 lagi...

3 comments:

~~waniyummy~~ said...

bestnya.....tak puas lagi g MAHA

Liz said...

alaaaa sedeynya xdpt g MAHA dis year...

neyra shazeyra said...

masa aku pegi pn jumpa paklah hehehhee