Tuesday, March 1, 2011

Jemputan Perkahwinan...

sepanjang 2minggu lepas dan minggu lepas..memang tak putus jemputan kawin kawan2 aku..dari kl sampai ke pahang..semua telah selamat melangsungkan perkahwinan dengan jaya dan meriahnye..

aku sebagai jemputan rasmi, kena memnuhi permintaan kawan2..almaklumla..nanti aku kawin diorg taknak datang pulak..tapi kalau tak datang siap korang..aku igt sampai mati..hehehe.. so mana xgemuk nye aku ni..pasal makan memang no 1 la kan..nak buat cmne..orang dah jemput..

bila tengok kawan2 kawin ni..tiba2 hati dan naluri ini memanggil2 untuk aku berkahwin..adakah aku ni mudah terpengaruh? atau memang jodoh dah sampai? tak pun dah ada insan terpilih yang sudi menjadi peneman hidupku? semuanya bercampur baur...hahahaha..

tapi best ke kawin ni?sapa yang dah kawin skrg komen la skit..persiapan kawin cmne?berapa bulan amik masa utk siapkan semua benda..lepas kawin apa perancangan..? isteri mengandung nanti cmne? cmne perasaan dapat anak? dah ada anak cmne?hahahahaha..

complicated kan?tapi kalau xbuat mana la tahu..tulx?redah jerla...

aku kalau kawin nanti korang mesti datang tau..!!!


anyway tahniah kepada pasangan2 yang berkawin.
semoga korang kekal sampai bila2..
asam garam perkahwinan standard la kan..
selesaikan secara aman ek!!






zila n azmi

nana n najib



sue n suami..(xigt nama suami)hehe..



4 comments:

kak ina kl (1) said...

semuga berbahagia bersama pasangan masing-masing

Jiji-Fify said...

banyaknya jemputannn!! takpe, jodoh itu pasti tiba dan segalanya pasti dipermudahkan.. insyaAllah... :)

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
Cara Dapat Side Income Dengan HeartBeat!

schmellow said...

sukur, nnti ajak aku pegi kenduri kawen eh. aku mengidam makan nasi kenduri. :P

::Me.Myself.I:: said...

ceh,aku kawen pun ko x dtg..so aku blh ingt smp mati la eik..and xyah dtg majlis ko nnt...:p