Wednesday, March 9, 2011

Selamat tinggal Kuala Lumpur...


ambo nok gi kelate sok..

ambo kena ngaji kecek kelate harini..

ambo meme pencinto tino, tapi ambo buke buayo...


haha...


macam orang german cakap bahasa kelantan, memang lawak kan bila aku cakap bahasa kelantan..tengah belajar dengan orang kelantan ni..tapi macam dah kelantan murtad je..cakap kelantan pun tak tahu..

sapa2 gengblogger kat sini yang tahu bahasa kelantan, leh bagi tusyen percuma kt aku x?
boleh la..nak gak fasih..baru la satu guuu..hehehe..

nate berok mu...(bahasa femes yang biasa aku dengar)



esok petang aku akan bertolak ke kelantan...sorang2 jer..huhu..
sedihnyeeeee....
naik flight pukul 4 petang..insya allah dalam pukul 2 aku akan berada di LCCT...
sapa2 yang free esok boleh la teman aku...tolong angkat beg aku ke..tolong angkat aku ke..hahaha..tak la berat mana..:)

sampai kelantan dalam kul 5..so sapa2 orang kelantan nak jumpa aku..silakan..
aku akan berada di sekitar Pengkalan Chepa..
selama 2hari..sampai Sabtu aku akan balik ke KL semula..

apa2 roger aku k..boleh la jumpa blogger2 kelantan..nak sangat...

*** betul ke orang cakap wanita kelantan cantik2??hehehe..




19 comments:

Kodet said...

AMOI cantik la

Salim Harmanain said...

hv a safe journey...take care.. :)

storyfromme said...

semoga selamat dalam perjalanan ;)

y u y u Z u l a i k h a said...

ehemmmm cii sukur oiiii! yang "p/s" last sekali tu macaam dalammmm je maksud nye ^^

hani@debumelukut said...

Hati2 dgn bahasa kelantan..
'nate beruk' tu amat kasar bagi kami.
orang lain akak tak tau tapi keluarga kami tidak menggunakan bahasa begitu.lain daerah, lain gaya percakapan nya.
Tengok dulu dengan siapa adik nak berinteraksi bila nak guna sesuatu perkataan tu..kalau tak yakin baik tok sah guna takut nanti tak pasal2 menyentuh sensitiviti orang lain.

dhiera said...

beli souvenir byk2..nanti bg saya k!!hu

Citarasa Rinduan said...

ewah sukur..

kecek kelantan yer..
nanti belikan kak ayu selori budu yer....

selamat pergi dan balik yer..

whitecappuccino said...

oh..wat gapo gi klate? jale2 ko?

nadiemsharmz said...

ambo mek klate..meh nok ngaja tusyen pree ko abe sukur..hehehhee..ore pasir mas comey2..tok nipu nih..hehehe..tapi ambo bukey ore situ sbb ambo dok comey..huhu

nadiemsharmz said...

ambo mek klate..meh nok ngaja tusyen pree ko abe sukur..hehehhee..ore pasir mas comey2..tok nipu nih..hehehe..tapi ambo bukey ore situ sbb ambo dok comey..huhu

nadiemsharmz said...

ambo mek klate..meh nok ngaja tusyen pree ko abe sukur..hehehhee..ore pasir mas comey2..tok nipu nih..hehehe..tapi ambo bukey ore situ sbb ambo dok comey..huhu

diari hidup said...

tuisyen free???x blh sbb sy pn x pndai cakap kelantan...:(

missbby said...

salam, buat apa kat kelantan? saya bukan orang kelantan, tapi saya setuju yang perempuan kelantan memang cantik2..:) have a safe journey tomorrow ok..

b a m b a m ' s said...

every ladies chantek ler..heheheh..iskkk~

pwincess Lov3y dOv3y said...

mestila cantek2.
nak taw?
singgah la kelantan.:)

semoge selamat pergi dan selamat kembali yerk.:)

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

mu nak wak gapo gi kelate nun? ado bisneh ke? wakaka..terukla bhs kelantan aku..awek kelate cecomey derr..weii..ko ingt subha x sukur (dah 2 x aku tny nih)

shearasol said...

gapo sampi nak g klate nih

Awek-awek sini tak cukup cun ker

hihihi

nur aisya humaira said...

Assalam syukur..:)
selamat datg ke klate..:)

putri noor syamimi said...

gatal kemain~hakhak^^