Sunday, March 6, 2011

Gambar Pelik tapi Benar...komen please!!!

semalam berkesempatan melakukan aktiviti bersiar2..
almaklumla..nama je duduk kl dan berdekatan dengan Putrajaya.
tapi jarang dapat ke sana.

yerllaaaa..saya ni VVIP..kena ada driver baru leh bergerak..
so bila ada driver yangbaik hati suci murni sudi bawa...
saya dengan rasa sukacita ikutt...hahahaha..



nak minta korang komen gambar di bawah....





excited giler dapat tengok cruise tu...



tapi cmne aku leh tinggi sangat sampai leh pegang tiang penghadang tu??



pelik....



~



~




~



~




~


ni la gambar sebaliknye...



~



~



~




~



~








comeyyyllll tak???

aku tersangkut di tiang tu...

hhaahhaa


aksi akrobatik ok!!!


17 comments:

En iLham said...

wah
kagum sat..hehe

My MiRa said...

comel2...heheheehe....wah...kagum dngan kamu..kamu sangat berdikari......tahniah...suke bace blog kamu.. :)

IEZA said...

Buat Lawak...jatuh baru tau...he..3

Damia Ayesha said...

wah seronoknye dia bersiar2 :)

*47!k@# said...

huahaha..comel je tersidai kt palang tu..egtkn gmbr psal cruise tu..haha..

penyejuk hati said...

kuatnya tgn..(^_^)

lurve honeyspinoza said...

haha!dah agak da abg sukur buat cmtu..~;p

Ujang9897 said...

hehe...=)

hani@debumelukut said...

nampak jelas yg adik ni seorang yang redha dan bahagia..bukan senang untuk dapat sinar bahagia di wajah.syabas! Tuhan sentiasa merahmati adik dan keluarga.

habsahharun said...

hehehe..comel jer..sy tak pernah pun jalan2 kat situ lagi..

shearasol said...

ouch...u really make me smile..

Tersangatttt la comellll aksi itu

Baik2 ikan gigit kang

AZWA ISHAK said...

hehe.. comel2... awal2 ingatkan bertenggek atas org lain.. huhu
btw,nmpk coomel je..>_<

two_dots said...

ahaha , siyes comey ! actually tkut nk scroll bawah td tkut kne tipu ade bnde len ke . naseb gmbr nie je . haha . btw , sy baru follow . ;)

diari hidup said...

comelnye...

ibu qaleesya said...

alhamdulillah.. saya kagum dengan kamu.. baru je follow

Teacher Oh Teacher said...

lawakla....kui3x...

Mira Amirudin said...

wow...
terpegun seketika ;)
comel..