Monday, May 31, 2010

aku suka menangis!!!!:(

aku suka nangis???tul ke?huhu~~
ye betullll!!!!!
masa kecik aku suka nangis sgt..
paling penting aku malu kut dgn kekurangan yang aku ade..
setiap kali ade org dtg rumah aku..aku akan menyorok kt dalam bilik..
paling teruk siap masuk dlm almari atau bwh katil supaya xditemui langsung..
entahla knp...




huhu~~tula serba sedikit pasal aku yg dulu..cuma skrg aku lebih berani..sbb aku dpt sokongan n semangat dari ramai org...
aku nak sgt berjaya mcm org lain...
aku nak dpt apa yg org lain dapat..

apa2 pun..aku akan berusah utk capai masa depan aku yg lebih terbilang..
mmg perjalanan skrg mcm sukar.serius susah..
byk giler dugaan kut..
tapi kena tabah la kan..
semua org sebelum berjaya kena hadapi dugaan dulu..

tp bila igt zaman2 aku kecik..mmg kelakar la jugaa
apa2 pun aku tetap COMEL!!!!

2 comments:

cik panadol said...

nangis sbb berjaya takpe....=)

PENSIL KAYU said...

menangis biasa la kecik-kecik.. dah besar berjaya...