Sunday, May 16, 2010

burger oblong terbaik di Melaka..

balik melaka kali ni adalah satu perjalanan yg sgt bermakna..byk aktiviti yg aku buat...
antaranya bbq bersama family..jalan2 pergi Melaka Wonderland, pergi Philea Resort and Spa tempat abg aku bakal kerja nnti..
tp paling best adalah pengalaman aku membeli dan makan burger oblong..
sebenarnye aku xde la nak makan sgt oblong ni.tp ade sorg kwn aku ni mengidam sgt nk makan oblong.dari bbrapa minggu lepas dh cari oblong ni..tp kedai tu asyik tutup je.bkn rezeki kut..
tp harini mmg xleh lepas dah..tgk kedai oblong ni buka terus serang..
alang2 nak beli n makan..biar sampai puas...hahaha..nafsu dh sampai ni..relax2..aku tempah 4 terus.eh eh..bkn aku makan sorg..tp utk family di rumah jg..







sempat usha2..cmne cara nak buat oblong terbaik ni..senang curi resepi dia..leh jual depan rumah lak pasni..pasni sapa nak beli oblong leh beli kt sy k..hehehe..berangan nak tggi...




paling xtahan sebelum balik tiba2 aku ade peminat misteri nak temu ramah n amik gambar..terkesima seketika ok..siap peluk2 aku lg..blushing ai...hehehe..tp layan kan juga..peminat nye pasal..cantik x peminat aku..??taraa....:p

last sekali..oblong ni mmg terbaik..rasa la..anda pasti xcukup nak makan satu...

2 comments:

amar haziq said...

anda buat saya lapar...


jenguk2 lah blog saya k..
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

cik EPAL said...

kat sini pon ada oblong jugak :)