Friday, May 14, 2010

Reader's Digest awards for three Malaysians..

click picture ni utk mengelakkan anda juling ketika membacanye..T__T

perghhhh!!!!wowww!!! betul ke ni??mcm xcaya je??

itulah reaksi pertama aku bila dapat satu panggilan dari Majalah reader's digest Malaysia yang menganugerahkan aku sebagai Malaysian Inspiring Award pada tahun 2002..aku bg kategori remaja purba..haha..masa skrg la remaja purba..dulu mmg remaja trangtangtang..:p

aku xthu atas ukuran apa aku diberikan award ini tapi syarat utk jadi pemenang ini ialah dimana seseorg itu telah mencapai satu pencapaian yang membanggakan yang mana boleh menjadi kebanggaan rakyat Malaysia seterusnye boleh menjadi inspirasi kepada org lain...cewah..panjang lebar kalau bab2 puji diri sendiri ni kan..hehehe

apa2 pun aku menerima award ini bersama 2 org lain yang mana dalam kategori yg berlainan..


Founder MAKNA : dato' farid ariffin (open category)
k.jeyathesan (special category)
mohd sukur ibrahim (youth category)


kalau nak baca kisah aku..boleh baca kt dalam paper tu yer..tu la serba sedikit latar belakang aku...semoga kejayaan aku itu menjadi semangat n pendorong utk aku berjaya dgn lebih jauh lg..






4 comments:

Lt. fDanialz said...

wow menarik nih bro~

tahniah2 sebab dipilih sebagai pemenang anugerah.. bkn senang ni nk dpt anugerah reader's digest


Entry best : Mengingati Allah Hati Akan Menjadi Tenang

kyo_9 said...

Subhanallah...
tahniah la bro~

SyimaSyaz said...

congratz

Anonymous said...

It's so hard to get backlinks these days, honestly i need a backlink by comments on your blog / forums or guestbook to make my website appear in search engine. I am getting desperate Now! I know you'll laugh while reading this comment !!! Here is my website bigger penis I know my comments do not relate to the topic, but PLEASE HELP ME!! APPROVING MY COMMENT!
Regards: PoormanBH2011