Tuesday, June 1, 2010

Jun mengingatkan ku kepada...

dah 1 jun ke??mcm xcaya je..huhu~~sgt takut ok..sebb apa?sebab dah separuh dari tahun ni akan berlalu..apala yang dh berlaku dalam setengah tahun pertama ni yg aku buat???takutttt....

bila fikir2 kan n muhasabah blk..terasa 6bulan berlalu ni mcm sekejap gilerr..cepat sgt masa berlalu..takut pulak rasanyee...terasa byk saat, waktu dan jam aku bazirkan mcm tu je...
oh DUNIA!!!!

bila bulan Jun je aku jd sgt gelabah..sebb apa?sebb disitu lah letaknye titik perubahan umur aku..genap 6jun ni genap umur aku 26tahun..sweet 26 la org ckp..sweet ke???alallalalaa..menyanyi..dah masam pahit adela...hehehhee...


tahun lepas aku celebrate besday 3kali..ni salah satu kek besday aku..terima kasih pada semua yang mengingati aku..mmg puas gak tahap muak makan kek secret recipe tu la..
rasanye lepas ni no more secret recipe...tp ade kek lain ke yg boleh lawan secret recipe..hehhee


sambutan bersama babies June..dgn team fany


sambutan besday aku yg paling meriah..siap ada tarian agogo ok..penari xprofesional..
hehe..sgt meriah ok..makan steambot..bestnyee..kenangan terindah...dapat byk hadiah..syggg korg semua...

tahun ni xthu la nak celebrate dgn sapa?ade org igt ke besday aku?ade org nak bg hadiah ke..?
sedihnyeee....

2 comments:

liyana aziz said...

happy birthday... semoga panjang umur and murah rezki.. diberkati Allah dunia akhirat. InsyaAllah

wannurul said...

haha...Mr Sukur kan ramai peminat..people will appreciate u...especially on ur bday....hehehe..happy becoming bday my besties....