Saturday, June 18, 2011

NORA ELENA : EPISOD AKHIR TU BEST SANGAT KE?


huhu..aku memang salah seorang peminat Nora Elena..
jujur aku cakap memang aku suka tengok lakonan Siti Saleha ni..
suka tengok lakonan dia ke suka tengok dia encik sukur woiiii..hehe..
tapi memang cite Nora Elena ni boleh tangkap hati wooo...

bila aku tengok watak yang di bawa oleh Seth Tan dalam cite tu..memang saling tak tumpah dengan sikap aku...hehhee..tak tipu...betul..sapa kenal rapat dengan aku tahula..
tapi dalam sifat romantis dia, penyabar dia..huh! sama..
sejak fenomena Nora Elena muncul dan watak Seth Tan muncul..bila aku jumpa kawan2 semua akan cakap, "Sukur, ko macam Seth Tan la.."."sama cmne tu?"
"samala.."hehee..

yang tak sama pun memang banyak gak..sikap bodoh dia dalam melayan yvonne tu memang aku rasa tak boleh sabar..Yvonne la yang terbaik..kononnya.. tak faham cmne Yvonne boleh treat Seth Tan mcm apa sedangkan Seth Tan bos dia..kalau aku jadi Seth Tan dah lama aku pecat..ni dah akhir2 baru nk pecat apala...

setiap petang memang aku tunggu la tengok cite ni..

tapi yang sedih korang nak tahu apa??

aku tak tengok EPISOD AKHIR dia...


tensen..dah diam..jangan cite kat aku apa yg terjadi..

sbab aku pun belum tengok sebarang siaran ulangan di youtube mahupun di tonton.com.my





3 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

la..belum tgkke sukur?hihi..cpt2 tgk,LM kan tak ikuti dr awal tp sempat tgk 2 episod pun mmg suka tau!

IHSAN KHAIRIR said...

aku pon termiss last episode... huhuhu boleh tgk kat tonton.com.my ke?

Leya... said...

Slm...leh layan kat tonton TV3 pada sesiapa yang tertinggal episod. Tapi tak sedapnya...dia punya loading lembab giler! Kena punya kesabaran tinggi kalu nak layan tonton.