Wednesday, June 1, 2011

CONTEST - SUKUR'S BIRTHDAY

tiba2 rasa berdebar2 pulak..bila nak masuk bulan Jun ni mesti berdebar..hehehe..
berdebar tunggu hadiah dari kawan2 dan insan tersayang kut..cewahhh..

tanggal 1 Jun 2011 bersamaan hari Rabu..
aku buat julung2 kali nye akan mengadakan contest...
pergh..sepanjang penglibatan dalam dunia blog ni aku belum pernah buat contest..
so ini plan try and error..
dapat tak dapat sambutan belakang kira..hehe..
tapi harap2 la dapat sambutan kan..kan..kan??? ayat sedih..hehehe..

ok contest ni sempena genap 27tahun aku pada 6jun ni..
besday aku la tu kan??dah tua kan aku??
eh eh..bukan tua..lebih matang dari biasa ok..hehe



syarat-syaratnya:

1) Letak banner (gambar i yg cute tu) i di blog korang dan link kan kt blog i k..

2) haruslah buat entri kat blog korang dengan tajuk
*CONTEST- SUKUR'S BIRTHDAY*

3) dalam entri korang tu kena buat sebarang ucapan yang best2 kat aku..yang mantap lagi syahdu..yang boleh buat aku terharu dan menangis tatkala membacanya..hehe..apa2 jerla ikut kekreatifan korang..dengan cara bercerita ke, cara melukis k, cara membuat vlog ke..cara menulis lagu utk aku ke..cara menyanyi ke..asalkan best..

3) dan korang kena letakkan bersama hadiah yang korang terfikir nak bagi kat aku time besday aku nanti..hadiah dalam fantasi je..apa hadiah istimewa yang korang rasa sesuai utk aku..hadiah main2 je..tapi kalau nak bagi betul2 apa salahnye kan?ngeh2..fikir2 tau..

4) pastekan link entri tu kat ruangan komen. boleh jugak alertkan dalam
facebook.

5) terbuka kepada semua yang membaca blog ini..xkira terbaca atau mmg nak baca..xde pilih kasih punya ok..i ni manyak friendly wooo...hehehe..
korang nak follow or xnak follow blog
"AKU TETAP AKU" ni terpulang k

TARIKH TUTUP: 5 JUN 2011 jam 11.59 p.m :)

sebab aku nak umumkan pemenang masa tarikh besday aku nanti..
cepat2 yer.ada beberapa hari je ni...



HADIAH : Hadiah masih di rahsiakan..tapi korang kena PERCAYA..hadiah ini akan buat korang tak leh lupakan sampai bila2..GEMPAK TAK??

Join jangan tak join...dan hebaahkan kepada seluruh masyarakat setempat..hehe..

9 comments:

Unknown said...

menarik....t nk cari ayat2 syahdu dulu untuk entry

nalhuda wanlin said...

akak tengah pk apa entri yg sesuai...ermmm..InsyaAllah...

MiNaH LeTeR.... said...

sokooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrr....

aku dah join..ape lagi..terjah la yer....sebelum tuh..ko g amik tisu dulu..kot2 nak lap air mate n hingus menahan kesedihan bile bace entry aku 2 nti...

http://herlucky.blogspot.com/2011/06/contest-sukurs-birthday.html

compem ke dapat hadiah RM1ooo nih..wah..kayoooo...hehe...

meen said...

http://kisahkayu.blogspot.com/2011/06/contest-sukurs-birthday.html

1st time join contest, gud lark t0 myself hehe

meen said...

http://kisahkayu.blogspot.com/2011/06/contest-sukurs-birthday.html


1st time join contest, gud lark to myself, hehe

Dekna said...

bro sukur

saya pun dah join untuk bro


http://entityzealyz.blogspot.com/2011/06/contest-sukurs-birthday.html

♥NuR SyAFiQah♥ said...

join jugak..hehe

http://www.syafiqah.com/2011/06/contest-sukurs-birthday.html

Mimie said...

sy join :)

http://pinkummi.blogspot.com/2011/06/contest-sukurs-birthday.html

Dekna said...

tak umum lagi ek pemenangnya?


hehe