Sunday, June 19, 2011

HERO DALAM HIDUP AKU - ABAH

There’s a hero
If you look inside your heart
You don’t have to be afraid
Of what you are

There’s an answer
If you reach into your soul
And the sorrow that you know
Will melt away

And then a hero comes along
With the strength to carry on
And you cast your fears aside
And you know you can survive

So when you feel like hope is gone
Look inside you and be strong
And you’ll finally see the truth
That a hero lies in you

~~~~~~~~~~~~~~~

kenali Insan Paling bermakna dalam hidup aku


IBRAHIM BIN HJ ABD SAMAD.

DI LAHIRKAN PADA 12 DISEMBER 1951

PESARA PEGAWAI WARAN 2 TENTERA DARAT DI RAJA MALAYSIA



abah bersama aku masa hari lahir aku 6 Jun haritu..

ada orang panggil ayah, ada orang panggil papa, ada orang panggil dad, ada orang panggil abi, dan ada orang panggil abah..

semuanya membawa maksud yang sama iaitu bapa..

insan yang bertanggungjawab dalam proses kelahiran aku 27tahun yang lepas..:)


abah aku menyambut hari lahir tahun lepas..still nak tiup lilin kaww...hehe..

gambar masa raya tahun lepas..kami sedondon..anak abah la katakan..:)


bawa abah buka puasa di SEOUL GARDEN Mahkota Parade


nak ucapkan SELAMAT HARI BAPA pada abah aku..
tanpa abah, tanpa juga Sukur di dunia ini kan..
semoga abah di panjangkan umur, di beri kesihatan yang baik, dan ditetapkan hati dan iman..
moga menjadi abah yang terbaik dalam dunia ini...


nak abah angkat Sukur macam ni lagi boleh?
larat tak?hhehee..ringan je kut skrg..hehe
abah dengan spek mata besar giler...

abah femes sebab selalu keluar surat khabar dan tv


walaupun aku dh berumur 27tahun, aku masih memerlukan kasih sayang dan pemerhatian seorang abah..tak tahu la kehidupan aku cmne tanpa abah disisi...

doa aku semoga abah dapat panggilan Haji tahun ni...

3 comments:

Aida Azryn said...

slmt hari bapa!:)

IHSAN KHAIRIR said...

ameen, inshaAllah dapat pegi menunaikan haji... beliau mmg seorang bapa yang patut dicontohi...

Hanis Azla said...

Salam sukur, Alhamdulillah.. awak memiliki abah yg sangat pengasih.. semoga diberikan kesihatan yg baik juga keberkatan hidup utknya..

ps : akak ni kakak rita..