Monday, July 25, 2011

2 tahun berkarya...

selamat pagi isnin kawan2...apa khabar hari isnin anda?pastikan semuanya dimulakan dengan keadaan baik2 aja k..hehe..suka tak suka kita kena tempuhi hari isnin juga betul x?

actually nak cite bulan Julai ni sebenarnya adalah ulangtahun bulan kelahiran blog "AKU TETAP AKU" ni...1entri aku buat pada 9 Julai 2009 yang aku citekan betapa excitednye aku mempunyai blog...korang boleh baca kat SINI..

mulanye takde la berapa komited tentang blog ni..sekadar ada..tapi lama2 bila dapat feedback dan komen positif dari orang sekeliling..aku begitu teruja ingin menulis dan menulis lagi pasal apa2 je janji daripada pandangan dan persepsi aku sendiri..walaupun kadangkala penulisan tu agak memboringkan dan membosankan..hehe


click gambar utk besarkan..


terima kasih yang tidak terhingga mesti la pada blogger otai di atas..





kerana kesudian diorang berkongsi link dengan aku seterusnya menjadi penyumbang terbesar traffic view dalam blog aku ni...banyak wooo.. nanti kalau ada masa kita jumpa aku belanja makan kat korang k..hehe..

click utk tengok lebih besar

kisah dan entri terbaik yang aku pernah tulis mendapat sambutan luar jangkaan...sepanjang 2 tahun ni..




korang yang tak pernah baca lagi..boleh baca ek...


click gambar untuk melihat lebih besar

negara yang banyak baca blog aku pulak memang macam2..tak sangka blog aku di baca dari BRUNEI, SINGAPURA, JAPAN, GERMANY, EGYPT, dan CANADA..
semoga korang faham penulisan aku ni k...


so akhir sekali..selamat ulangtahun blog "AKU TETAP AKU" yang ke 2 tahun...semoga aku sentiasa mendapat semangat dan kekuatan untuk berkarya di blog ni lagi...
dan semoga blog ni menjadi wadah kepada aku utk mendekati orang di luar sana..

ps: betul ke aku kena tukar design blog aku agar nampak lebih ceria?? hitam tak sesuai...komen skit...

5 comments:

Nazz@Purple said...

slmt ulang tahun blog..klo nak tukar design blog ok gak..berwajah baru dah meriah gituu

Gen2Merah said...

selamat ulangtahun.
alhamdulillah, seronok dan semangat saya membaca kisah suka duka luahan seorang insan yang tabah di bog ini...
salam ukhuwah dan persahabatan ye

Ben Ashaari said...

selamat ulangtahun.. teruskan berblog dengan happy ! kongsi cerita cerita yang mereka tak mampu kongsikan kerana ianya terbaik .. hanya dari sukur ibrahim ! :)

Dekna said...

tahniah bro sukur!

lama gak saya x jejak ke blog bro..huhu..

:) truskan usaha tau..

:)

Oh Oeya said...

Tahniah Sukur :)