Thursday, July 7, 2011

apa yang penting?

i love my job!!!
pagi tadi ye baru balik dari site pukul 4.00 pagi, jadi korang fikir sendiri la aku bangun pukul berapa hari ni....hehehehe...penat wo aku yang kecik ni (eh, kecik ke) membanting tulang sehari-harian. tapi memang puas hati bila kerja siap depan mata dan hasilnya tip top

( kembang sendiri ehehe)

kepuasan tu lah yang kita semua cari kan?

semalam aku menyelami erti KERJASAMA

bekerjasama memang penting, semalam mmg dgn aku-aku sekali buat kerja, kate bos pilihan hahaha


ape yang penting?kerjasama!



memang la secara logiknya, apalah sangat aku yang cute lagi comel ni boleh bantu kat site tu, selain sokongan moral ala-ala pompom boy terhangat NAMUN aku ada gak tolong alih2 barang sekurang-kurangnya aku turut sama-sama berhempas-pulas (mcm over pulak guna perkataan ni) demi menyiapkan tugasan.


akhirnya, dengan semangat kerjasama yang kami sematkan maka tip top lah hasilnya, ekekeke


dalam setiap perkara memang perlu kerjasama, ringan sama dijinjing, berat sama dipikul


namun, sebelum bekerjasama kita harus ada rasa KEKITAAN barulah kerjasama menyusulkan?


dah kalau pemikirannya kerja ko kerja ko, kerja aku kerja aku bagaimana ya?


jadi marilah kita menyemai rasa


KEKITAAN


(eh, wujud ke perkataan ni, wujud la kan yang kata akarnya KITA)




1 comments:

aizamia3 said...

betul.. bila kita bekerjasama, benda yang susah akan menjadi mudah.. ;)