Tuesday, July 26, 2011

TICKET HOTLINE MALAYSIA VS SINGAPURA


betul ke tiket grandstand bukit jalil dah habis dijual?
sebab tadi try la buka website tickethotline


yang boleh booking hanya tempat duduk biasa dan kanak2..
ke belum dibuka penjualannye lagi?
macam tak logik...

ada plan nak pergi tengok bola kat stadium sukan bukit jalil..
nak bagi sokongan padu kat pemain2 Malaysia..
saya anak Malaysia!!!!


cewaaahhhhhh!!!!





semoga Safee Sali mampu menggegar gawang Singapura lagi pada perlawanan nanti...
setakat guna pemain import boleh la kan...



jom sama2 doakan kejayaan pasukan Malaysia k..

saya nampak sukan boleh menyatukan kita bersama!

3 comments:

zool said...

mesti boleh menang punya.. tapi tak dpt nak ke stadium.. tgk tv je la gamaknya

♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ said...

Alamakkkk! safee sali tuh...ai loikeee44x!

hehehe...

Oh Oeya said...

Sokongan 100% utk Harimau Malaya yes!!
Moga kemenangan milik pasukan kita, Amin.