Friday, July 8, 2011

BroFrameStone Bertanya & Aku ingin mengubah masa silamku


aku sangat respek bila blogger2 otai ajak aku join segmen diorg..
so tadi brother BroFramestone ajak aku join segmen dia..
best2...tapi tak tahu la nak ubah apa pada masa silam..


tapi seriusly..kalau diberi peluang untuk kembali ke zaman silam dan mengubahnye...
errrrmmm...maybe nak kembali ke zaman setahun yang lepas yang mana aku ditimpa pelbagai dugaan dan cabaran..aku salah memilih kawan dan partner dalam perniagaan..last2 aku rugi sebab ditipu dan perniagaan terpaksa ditinggalkan separuh jalan..

kalau boleh, aku xnak menempuhi saat tu..aku tak memilih dia sebagai orang yang aku percayai utk sama2 berganding memulakan hidup sebagai partner perniagaan..

tapi kalau tak ubah masa tu pun tak per kut..sebab apa..kalau perkara tu tak berlaku..sampai skrg aku tak belajar erti jatuh bangun semula..tak dapat belajar dari pengalaman yang lalu..
sebab pengalaman tu la..aku lebih matang dalam memilih teman dan kawan..lebih matang dalam setiap keputusan yang aku buat..

yang penting aku dah DEWASA..hehe..


tq bro!

jom join sekali segmen broframestone ni..

1 comments:

Bro Framestone said...

jom la jadi partner bro...

bro just jadi penceramah bebas je... xde terikat dengan sesiapa.. tapi parah gak mencari mana pihak yang sudi menjemput bro

T-T