Sunday, November 7, 2010

buffered earning terbaik..tq nuffnang...

bukan senang nak jadi senang kan?itulah kata2 yang sesuai untuk aku mulakan untuk entry blog aku kali ni..yerla..mulai dari setahun yang lepas aku mula belajar bertatih dan berjalan untuk buat duit..benda yang untung RM2.80 pun aku amik..hehehe..nak buat cmne kan.tapi aku redha..mungkin inilah permulaan hidupku yang baru..

setelah pernah mengecapi kejayaan ada income puluhan ribu ringgit satu ketika dulu..(yeke????)
haha..hanya segelintir je yg tahu..tp kini aku pasrah..aku kena mulakan perjalanan ni lagi sekali..tapi aku percaya..destinasi tu dekaaaaaattttt je..tulx?mesti fikir positif kan?baru la semua nye akan jadi baik dan bagus..aura positif tu kena tarik....

so entry kali ni nak bgthu aku nye nuffnang dah makin meningkat naik..tq sangat2 nuffnang..i like n i click like!!!hahahaa..apa2 pun buffered earning aku sikit lagi nak mencecah jumlah yang boleh di cashkan...best x..xkira..aku nak cashkan juga..aku nak rasa 1st income sebagai seorang blogger..

sememangnye aku buat blog ni bukan untuk duit..sekadar perkongsian kehidupan insan biasa yang tinggal disudut dunia..tapi kalau nuffnang baik hati nak bg aku duit..bak kata pepatah..pucuk dicita ulam yang datang..alhamdulillah..nak lagi boleh en nuffnang?



buffered earning terbaru...


skit je lagi..chaiyok!

4 comments:

aeinio said...

hehehe akak punya baru ada 28 hengget

zool said...

tahniah ujung bulan dah leh cash out. leh belanja ni

kak ina kl said...

tahniah ..bukan senang nak dapat banyak skrg ni..dah byk sgt dah org kannn..tapi itu rezeki masing-masing.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

chaiyorrrrrrrrrrrrrrrk =)


meh join c0ntest meh =)