Friday, November 26, 2010

aku teringin sangat menonton FILEM 2 ALAM..:)

gambar ehsan dari beautifulnara.com

1st sekali saje je nak bg info skit pasal FILEM 2 ALAM pecah panggung 40 juta??
keyakinan Dr Rozmey dengan tenang nak capai jualan sampai 40 juta macam xlogik pada zahirnye...xthu apa strategi dia nak dapat 40juta tu...dalam pemikiran aku mungkin dia menggunakan networking JUST MATE 5 dia di serata alam untuk menonton filem dia..
tapi nak tanya pengguna JM5 tegar atau yang dah berjaya menguruskan badan dengan produk JM5 ni nak tengok ke filem dia ni?tengok sebab terpaksa tengok ke?sebab nak hargai sebab
DR ROZMEY lah yang menyebabkan mereka2 ni kurus ataupun cara hidup berubah dah jadi kaya skit sebab menjual JM5?

aku sebagai pemerhati positif..(yeke???) tak nak memberi sebarang komen tentang keyakinan melampau dia ni..capai ke tak capai tu dia punya pasal la kan..sah2 dia memang dah kaya..
kalau capai..alhamdulillah..kalau xcapai, nak buat cmne??dia kena menuntut la dengan David Teo cmne nak buat bisnes Filem ni...

aku???confirm la xtengok cite Melayu di wayang..hehee.


semalam pergi tengok cerita 'unstoppable'..tq sgt2 pada amy yang sudi belanja..siap pakej popcorn dan air mineral sekali..hehehe..memang appreciate sgt...
xper2..lain kali aku belanja ko pulak ek..


3 comments:

Fariq said...

g tgkcite ngangkung,,
konpem terhibur,,

entry terkini Mengangkung Di MBO Melaks

hans said...

dari tgok 2 Alam baik layan Rapunzel
lagi best

P/S : Download Tamil Film : Endhiran @ Robot

P/S : Main - Main Hantu : Anda Pernah Tonton Filem Ini?

Oh Oeya said...

wahhh! mewah rezeki Sukur.. de owg blanja tgk wayang :)