Sunday, November 14, 2010

nuffnang buat aku jadi jutawan???


yehaaaaaaa!!!!! korang tengok muka aku pun korang dah tahu bertapa gembiranya hati ku ini..lonjakan tertinggi yang pernah aku buat yang hampir melayakkan aku untuk wakil Malaysia di Sukan Asia di China sebagai atlet lompat tinggi..huhu..perasan abis..tinggi la sangat!!
korang ni...tengok gambar tu boleh, kagum gambar tu boleh, tapi percaya tentang lompatan tu jangan..hahaha..

kenapa aku terlalu excited ni??? mak bagi permission untuk kawin ke? atau aku telah menubuhkan satu company MLM baru? tak pun Lisa Surihani nak ajak aku dating??

wink***

itu semua angan-angan belaka..sebab apa???

sebenarnye aku nak bagitahu seluruh sekalian alam pemblogger yang aku kasihi..

buffered earning aku di nuffnang mencanak-canak naik sekarang...terima kasih nuffnang..memang giler la..haritu baru je buat entri pasal cash aku dalam nuffnang dah hampir boleh di cash kan..korang boleh baca di sini...NUFFNANG,

semua boleh tengok la sapa yang sudi bagi aku duit tu..sebenarnya tak seberapa pun pembayaran dia tapi aku amat bersyukur as nama aku pun memang Sukur kan?hehehe..




~

~

~

~

~

taraaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

hasil nuffnang aku sekarang...hasil yang aku dapat after maybe 1 tahun lebih dalam dunia blogger yang tenggelam dan timbul..di tekankan sekali lagi..aku berblog bukan untuk duit, tapi diorg dah kasi...xkan aku nak tolak..hehe (tipu tul)

so sekarang aku ada masalah..camne aku nak cashkan duit nuffnang aku ni?
ada tips untuk cashkan duit nuffnang tak?? hamba budak baru belajar..kalau salah tolong tegurkan..cewaaahhhhh! =)




akhir sekali...

sapa nak aku belanja????


tunggu aku dapat dari nuffnang ribu2 k..bye..


5 comments:

Unknown said...

insyallah boleh dik...kayuh pelan-pelan yer

zool said...

er.. dlm profile dah letak nama dan alamat kan???
nanti cek dia anto kat umah.. dlm 45 hari lepas ujung bulan kita cash out.. katakan sukur cashout pada 15 Okt 2010.. 45 hari dari 31 Oktober 2010 cek akan sampai.. kebiasaannya tak sampai 45 hari.. dlm awal bulan dah dpt.. contoh dlm kes diatas dlm 5-10 disember 2010 dah dpt cek tu.. lepas tu cashout kat hsbc.. kalau leceh masuk je kat mesin cek kat bank2 yg anda suka.. lebih kurang 3-4 hari waktu bekerja duit akan masuk ke akaun..
sekian..

KONCO BLOGGY! said...

alhamdulillah naik ko nye duit.. huhu.. aku nye still 2.50.. how???

aeinio said...

jeles jeles, kita baru dpt 30 hengget!

Mekanik Kereta said...

iya bah!