Tuesday, May 8, 2012

TERIMA KASIH MIALIANA.COM

Assalamualaikum semua....


Sebenarnya aku sungguh terharu bila ada blogger-blogger yang sudi share kan blog picisan aku menjadi antara isi dalam penulisan mereka... Serius terharu.... 

Blog aku banyak naik pun sebab ramai juga blogger-blogger gempak yang promosi kan dan sudi berkongsi trafik dengan aku seperti Ben Ashaari, Jejariruncing, Mat Gebu, Ligakampung, Bro Framestone dan banyak lagilah yang memang sampai esok pun aku tak habis untuk senaraikan..... Sangat terharu dan berterima kasih...

Walau tak pernah jumpa dalam alam realiti...perkenalan di alam maya memang sangat aku hargai.... harap-harap boleh la jumpa nanti....

Hari Jumaat yang lepas, salah seorang calon DiGi Awards Blogger of The Year yang memang sangat aktif mempromosikan blog beliau dan memang mempunyai jentera penggerak *overnya ayat aku* untuk memastikan beliau menjadi pesaing terhebat blogger lain... wahhhhhhh....telah pun mempromosikan blog aku di entry INI


Sangat rasa aku cute di page beliau...eh! Hahaha...

Mialiana.com ni memang sedang bersaing sengit dengan banyak blogger sama hebat yang lain...Jadi jom undi beliau juga di SINI



mialiana.com bersaing sengit dengan EqbalZack dan Ben Ashaari

Best juga bila ada perkara-perkara seperti ini...ramai kenalan.... follower dan pembaca pun bertambah.. Kerajinan nak update blog pun bertambah...hahaha... 


*Ok ni nak siap-siap ke RTM...ade peluang nak masuk TV 1 ni* Doakan yang terbaik buat saya...

pss:dah undi saya hari ni? kalau belum jom undi di SINI... support saya ye kawan-kawan... terima kasih saya ucapkan...

2 comments:

Mia Liana said...

wahhh... touching nya.... sama2 kasih...

insan marhaen said...

dah ziarah mia.

IM pernah bersaing dgn ben tapi kalah sebab fan ben memang ramai. siapalah IM..he..he..