Friday, May 4, 2012

TAHNIAH: KELAHIRAN ANAK FEDTRI YAHYA

Assalamualaikum semua...


Selamat hari Jumaat yang mulia...Semoga kita semua dilimpahi dengan cahaya hidayah dari Allah untuk terus menjadi umat Islam yang beriman dan bertakwa....amin...

Mesti ramai yang dah tahukan yang selebriti popularTV3, Ahmad Fedtri Yahya dan isteri beliau telah pun dikurniakan anak pertama pada 30 April yang....Tahniah Fedtri Yayha dan isteri, Nurul Anati..


Bayi comel diberi nama Indah Sutera Jannah binti Ahmad Fedtri... Memang indah kan nama tu? Fedtri Yahya kan memang terkenal dan mempunyai peminat tersendiri kerana puitis kata-kata beliau setiap kali bertutur... Nama anak dia memang berciri-cirikan beliau juga..hehehe..yeke? pandai je aku kan.....

hai Indah Sutera Jannah.....

wah..mesti berbunga-bunga hati dah jadi ayah...


Sekejap je masa berlalu....baru je rasanya pergi Majlis Perkahwinan Fedtri dan Nurul Anati... dah ada seorang puteri sekarang..aku je yang belum bertukar sebarang status... 

Yakin! Segala yang berlaku adalah yang terbaik dari Allah buat aku... Pasti ada jodoh terbaik yang telah Allah tetapkan buat aku...doakan saya kawan-kawan pembaca semua!

Okey..sebelum pergi solat Jumaat...sekali lagi nak minta jasabaik pembaca semua untuk undi saya untuk DiGi WWWOW Awards...please vote okey.... terima kasih... setiap hari boleh vote...

KLIK TAU KAT SINI dan vote...




4 comments:

dear yayah said...

comel la anak diorang.. in sya Allah, moga Allah kurniakan y terbaik utk anda

akuzle ayu said...

Yerler. Mcm baru ker dier nikah. Dh jd bapa surely hepi kan? Awk nk tukar status tuh, dh cari calonnya? Haha

insan_marhaen said...

AKA,

IM dah vote. Memang blog AKA memberi inspirasi

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alolo...comelnyerrr..