Thursday, May 3, 2012

DiGi WWWOW MOST INSPIRING INTERNET FOR GOOD AWARD

Assalamualaikum semua...


Okey, memula mari kita gelak berdekah-dekah dulu...Hahahaha.... Orang dah start vote untuk DiGi Internet for All Awards ni dari 23 April yang lepas....aku 3 Mei baru nak terhegeh-hegeh nak menyertai...kekeke..better late than never lah kononnya tu hehehehe....

Jadi sudilah kiranya pembaca semua ajak adik beradik, sedara mara dan semua kenalan untuk tolong mengundi saya buat julung-julung kalinya.... Nak juga tahu berapa ramai yang peminat saya...

Nak masuk Blogger of The Year memang diri sendiri rasa terlalu jauh..... satu event oleh sesiapa dan mana-mana pihak pun aku tak pernah dijemput sebagai blogger....Nan hadoooooo okeh!


Jadi aku join lah yang Google:: Most Inspiring Internet for Good Award. Mungkin bagi aku sesuai sebab selalu juga mendapat komen positif dari semua pembaca sebelum ni yang mengatakan kisah perkongsian aku di blog ini cukup memberi inspirasi untuk mereka lebih bersemangat dalam kehidupan....acececece... Blog ni juga banyak membuka peluang pada diri aku sendiri untuk menerima jemputan menjadi penceramah motivasi.... Alhamdulillah....



Boleh undi saya? 

klik badge di bawah dan vote for me!

tq ya!!:)




3 comments:

Anonymous said...

done follow u.

dear yayah said...

gudluck.. will vote for u ^^ In sya Allah

Prince of Noob said...

ok dah vote... n follow... - Noob