Thursday, April 7, 2011

USOP WILCHA ABPBH VS SUKUR IBRAHIM

Fenomena "Usop Wilcha" sangat menggila sekarang..mana2 pergi semua orang bercerita pasal usop wilcha..bertuah la empunya badan..walaupun fenomena itu di lewat usia beliau tapi tetap dapat juga kan..kelas gitu...

bak kata farah fauzana masa abpbh 2010 kat genting highland haritu..

"jangan mencari populariti, biar populariti yang mencari kita"

cewaaahhhh....

i like ur statement fafau...


tak sangka Usop Wilcha ni adalah uncle kepada scha al-yahya (merujuk pada rancangan Fuhh!!!)
dalam surat khabar Kosmo smlm pun ada pasal usop wilcha ni..
tak sangka dia ni seorang Pengurus di salah sebuah syarikat pelantar minyak tersohor di Malaysia...(Tanjung Offshore)..kira hebat laa...

tapiiiii.....

aku merasakan aku ada persamaan dengan Usop Wilcha ni...

serius tak tipu...aku nak gak tumpang sekaki glamour...

ce cite...



cuba korang perhatikan gambar tu betul2...


tengok betul2 tawwww...


jangan lepaskan satu titik pixel pun..















































ada persamaan dengan gambar aku di bawah ni...











jeng....jeng...jeng...











aku bukan "Usop Wilcha"







TAPI...

















"Sukur Troli"

haahahahahahaa...

layann..........

16 comments:

akmalhilmi said...

hahaah
same2
:p

THE LEKAT LEKIT STORY said...

hahahaha.. i loike U sukur...

c-tea said...

haha..comel la sukur ni

Mira Amirudin said...

hee... ada chemistry la korang ;)

Noriz said...

ha'ah la...ada persamaan....termasuk kekuatan dan ketabahan dia kan... congrats for being positive always ;)

Yaya^Pink said...

siyes comel...=)

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

alaa...comel jer abg sukur ni.

AliaJustea said...

HAHAH .. gelak sampai terbalik .. comel lah abg sukur ni..

Rin said...

ada ada persamaan... meh geleng2 tangan.. hehehe so cute!

azah_rohaizah said...

ye..ye..sama..

sama lah tu...hhehehe

Oh Oeya said...

adoiaiii.. Sukur.. Sukur.. ko kelasss laaa dek!!

Cap jempolll!! Sama la derrr!! :)

Mish Apple said...

waaa.. comelnyee!!

nurulfzz said...

aduh..suspen je.hehe

budak kampung said...

hahahaha cisss....beriye2 aku dok teliti gambor usop tu nak tengok ape yang same,ape yang beza....jage ko sukur keh3

Huszaini said...

hahaha! cisss terkena aku!! hahahaha

beLLa said...

ingat ape lah td. haih~
lawak tol ;p