Saturday, April 30, 2011

Dah sampai 1000 bila nak 2000?


"Yang paling jauh bukannya bintang, mentari pun bukan jua rembulan. Tetapi adalah masa yg berlalu & tidak akan kembali lagi. Kelmarin yg luput menjadi secangkir kenangan. Kelmarin yg luput mengukir sesalan. yg ada hanya hari ini & akan datang. Gunakan hari ini sebaik mungkin kerana esok belum tentu milik kita. sedangkan semalam telah pergi buat selamanya"


itulah Madah Imam Syafie yang aku petik dari blog cikgu Idris ni..




Seorang cikgu sekolah rendah di Simpang Renggam, Kluang, Johor.
Blogging jika tidak sibuk dengan kerja dan anak-anak


cayala cikgu. dan terima kasih sangat2 kerana sudi jadi follower saya yang ke 1000..
blog yang entah apa2 ni plus sangat rojak dalam menyampaikan apa jua benda yang aku nak coretkan kat sini..penggunaan bahasa pun tak berapa betul..kalau salah tolong tunjukkan ye cikgu...:)

dari Julai 2009 - April 2011 baru nak dapat 1000 follower kan? satu pencapaian yang sangat lembap pada pendapat aku la..blog baru Ben ashaari pun dalam masa 3 hari je dah dapat 1000 follower..hehe..

so lepas ni target nak capai 2000 orang follower pulak..bila la masanya akan tiba tu? insya allah aku akan cuba perbaiki dari hari ke hari agar penulisan ku ini akan digemari oleh setiap orang yang datang menjenguk ke sini..almaklum la aku ni kuat sangat otak kiri..so otak kanan kurang..hehe..

p/s: minggu ni ramai kawan2 aku kawin..aku bila lagi??




1 comments:

Miss Ran said...

ckp pasal kawen je tak ingt nk komen pe hehe

tpi bagusnye follower ramai pembaca pon ramai kan?