Thursday, April 28, 2011

REZEKI PERLU DI CARI

lama rasanya tak meluangkan waktu berkongsi rasa dengan
semua yang sudi singgah di blog picisan
semua nak tahu?undian Hotfm IMPIANKU dah ditutup.....warghhhhh
.....semoga semua nya baik-baik sahaja kan...hehehehe berdebar pulak

em, kita tunggu da lihat...semua tu rezeki masing2 kan
rezeki ni luas maknanya
aku doakan semua dimurah kan rezeki yang halal dan diberkati
wah tak sabar nak punya rezeki untuk


1) berkahwin (sgt tak sabar..azam 2011)

2) beli rumah (2 tingkat itu je syaratnya)

3) beli kereta (warna putih ye)

4) nak ke Mekah dan Madinah (umrah dahulu pun Alhamdulillah)

5) dan lain lain ( biasala manusia kan tamak)


semoga semua urusan kita dipermudahkan
bersungguh2 membanting tulang demi mencapai impian aku ni


setiap hari juga menghitung bila agak nya rezeki akan tiba
yang pasti aku bersungguh2 mencari tiap rezeki tu
korang semua doakan aku

tetap KENTAL menjadi MOHD SUKUR IBRAHIM




2 comments:

mas saari said...

insyAllah...rezeki tu pasti ada!

Dr Mohd Hafiz bin Dato' Osman said...

Saya Kagum dengan semangat positif yang saudara Sukur tunjukkan..