Friday, February 11, 2011

AKU MASUK TV3 LAGI PAGI TADI..ARTIS KE??


cdah agak dah..mesti korang bangun lambat pagi tadi kan?
tak pun mesti korang dah pergi kerja kan?
tak pun mesti korang tak tengok TV3 pagi tadi kan...??





hehehehe..





tula...




sapa suruh...



harini..11/2/2011 aku dapat satu ajakan daripada biasala..
abang angkat kesayangan aku untuk ke UKM..
sebab MHI ada bersiaran langsung di sana sempena..JUBLI PERAK UKM yang dah menjangkau usia 40tahun dan sambutan hari keluarga Kolej Dato Onn..

mesej abg fedtri macam ni..

"sukur, datang la UKM. ada ceria kampus di UKM. esok MHI bersiaran dari UKM. nantikan penampilan istimewa Safee Sali :) .... saksikan kehebatan penggiat seni UKM beraksi selain kemunculan inventor2 GIATMARA yang kreatif... nasi kerabu, refleksologi, gunting rambut, solekan...semua ada ..."


aku pun tak la lepaskan peluang ni..
tambahan memang nak amik CD salinan masa aku masuk TV3
bulan disember haritu...

tak tahu ke haritu?
tengok la kat link ni...


so aku pergi la..

last2 kena paksa interframe jap dalam TV3





tak tengok ke?laaaaaa....




nak tengok tak??


click link ni k..


ada video dia..
tapi aku last2..tunggu sampai abis video tu..

hehe..

8 comments:

Kodet said...

wah...bagus la ko ni...bersemangat

AMMAR YASIR said...

Terbaik lah bro ni..nak masuk TV3 jugak boleh?

edda(",) said...

alaaaaaaaa.. dah ter missed pulok.. memang tiap pagi rajin bukak tv3.. pg td je tak sempat sebab berkejar ke taiping..=(

zool said...

glemer dong

elly said...

nak sign..hehe
^^

Encik Tikus said...

aiceh~ jeles jeles jeles. *nanges

Ajeyy Khalid said...

waaaahh ..
terbaekk la bro .. hehe

Catherine- said...

encik tikus jeles tuuu...

sukur~ comel jer tgk... hehe...