Saturday, February 19, 2011

Tips untuk menjadi gemuk...



rata-rata orang yang jumpa aku, mesti cakap aku dah gemuk??
sensitif ok..kecik hati i tau..uweekkkk...hehehe..yeke?

tapi betul ke dah gemuk?
tak pun baju-baju yang aku pakai yang dah mengecil..

hehehee..

whatever la.

tapi oleh kerana korang cakap aku dah gemuk..
aku dengan yakin nak bagi

Tips untuk menjadi GEMUK..

versi aku sendiri..

haaaa...terbukti berkesan


kena amalkan selama setahun tau...

makan di ICE ROOM


makan BURGER KING


makan steambot di SEOUL GARDEN


makan PIZZA HUT


makan di KENNY ROGERS ROASTER

makan di MARRY BROWN

makan KENTUCKY FRIED CHICKEN KFC




haaaaa...nampak tak cara-cara nakjadi gemuk tu?
korang tengok gambar2 tu pun dah leh agak cmne aku leh gemuk kan??

tapi betul ke aku ni gemuk??

ke korang nak bagitahu yang aku COMEYYLL???

tak pun CUTTTEEEE??

nape nak tipu diri sendiri..cakap je..aku cute n comeyl..kan senang?

ok..luahkan k..

8 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

badan gemuk poket lak kering.. den makan kat gerai topi jalan jo.. nak pastikan poket den gomuk selalu.. kekekekeke

Kodet said...

Smua restoran pnah makan...waa ... Kenny Rogers ?

PS : Misteri Naga Tasik Chini | Adakah ia benar - benar wujud ?

redzuan said...

pergghh hebat la, tgk bdan kecik je
tp kuat makan eh.. smua tmpat mkan eh?

Apa Yang Best Dengan Status Keahlian "Glitterati" Nuffnang

Catherine- said...

xdelah gemuk...

sukur comel pe...

:)

jaga2 makan tu.. kang kolesterol naik.. pengsan!!

Nadhirah-chan said...

wahh teruk . haha . ish3 . tips jadi kurus takde ?

Shahiran said...

Pengurusan berat badan bukannya disebabkan oleh apa yang u all makan tapi apa yang diserap masuk badan. Makan banyak makanan berkarbohidrat tinggi, lemak tepu banyak, kolesterol jahat banyak.. janji lepas tu tak muntahkan balik or makan ubat pelik-pelik, badan mesti berisi naik punya.

GadisTerbilang said...

-_-" setahun tuuuu

zool said...

pergh. gambau makan je banyak tu