Wednesday, February 9, 2011

baru lepas dating dengan isteri orang...

isu panas...apa kejadahnya ko ni sukur..ramai-ramai anak gadis kat luar tu..
isteri orang juga ko nak ayat?ajer gilerrr apa??
bak kata kawan aku..ko nak rasa ke kunyah nasi guna gusi..sebab gigi
semua dah berterabur patah sebab kena tumbuk dengan suami dia??


isu status facebook aku yang mencetuskan kontroversi...





komen-komen panas dari kawan-kawan...








kat bawah ni lagi panas dan sentap...





lupa nak cakap kat status tu..tadi dating kat old town white coffee bangi..
dari jam 11 sampai 2 wooo..lama siut..
tinggal semua keje2..punye la syok berborak...
apa2 pun memang suatu pengalaman yang thrill tapi best..:)

3 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum dan selamat sejahtera. isteri kena ingat bhw Syurga isteri dibawah tapak kaki suami dan neraka suami di bawah tapak kaki isteri..

Catherine- said...

wah wahh~ sukur!

i sokong!! hehe

FaraCuna said...

wow! heee~ berani but ... must "brave enaf" la to take any consequences if any :)