Saturday, January 15, 2011

joegrimjow hadiahkan aku MacBook

rasa girang gembira yang tidak terkata...bukan apa la..mula2 macam malas nak cerita..
tapi bila tak cerita..takut orang tak tahu..paling penting orang tak jeles...
nak sapa2 yang baik dengan joegrimjow rasa iri hati..
Sesungguhnya joe, aku sayang ko lebih dari yang ko tahu...
AHAKZ!!!

~

~

~

~



MAAF MALAYSIA!!!

ini bukan kisah
"Saya Gay, Saya OK"

ni kisah saya berjaya mengepow a.k.a memujuk joegrimjow untuk menghadiahkan saya sebuah laptop MacBook yang dia pakai sekarang...percaya tak??

korang pun kenal kan, joegrimjow ni jenis kaya dan berharta..
ala..dalam erti kata lain, jutawan la..yeke joe??hehe
bakal jutawan..doakan k...!


jutawan apa???
korang pun tahu joe ni otai Herbalife...
produk yang berjaya menurunkan berat badan beliau ketahap ideal..
dulu buncit 1 pax, sekarang 6pax..
kalah benashaari yang kononya selalu pergi gym tu..
hehee..:p

dan paling penting pasal joegrimjow ni..
dia ni jenis pemurah...patut la murah rezeki dia..
selalu memberi..

dah setle puji-puji joe..almaklumlah..dah dapat laptop kan..hikhik..kenapa joegrimjow bagi aku laptop??entahla..dengar cerita dia dah beli laptop yang lagi baru..lagi mahal..lagi canggih..
dan laptop MacBook dia dah tak berguna lagi...dan dia merasakan aku orang paling layak untuk diberi...pasal sebab lain..korang kena tanya joe sendiri..personal..hik2..:p


ni saat2 terakhir joegrimjow menggunakan MacBook dia sebelum dia menyerahkan MacBook dia kat situ..satu suasana yang sangat hening ok..
korang tengok la muka milimilo dan lyla...muka jeles..puas dia pujuk joe untuk bagi kat diorang..
tapi joegrimjow tetap dengan keputusannya nak hadiahkan laptop tu kat aku..
baikkan joegrimjow?


semua orang menyaksikan penyerahan MacBook..
terharu giler..semua orang menerima dengan redha sebab mereka tak dapat..
nak buat cmne kan?tuah ayam nampak di kaki..tuah manusia sapa yang tahu...



akhirnya MacBook ini telah menjadi milik ku...
tak pernah terfikir nak guna MacBook ni..apatah lagi memilikinya..
dan tak pernah terlintas dek akal yang cerdik ni untuk mendapat hadiah dari
seorang yang memang aku admire dalam bidang blog ni..
walaupun hebat..tapi tetap 'down to earth'

so abisla cerita pasal MacBook dan Joegrimjow..
Joe, maaf sebab terpaksa buat kisah ini..
hope ia menjadi kenyataan..jeng..jeng..jeng..


P/s: korang percaya ke???ahakz!!!

16 comments:

c.i.k.a.m.i.e.a said...

hish.. kena prank sia2 lar seyh ngan sukur nie.. ketuk nk???

ofcuz said...

biar btol!!! best r!! hahahah
anyway bro,sy knal bro.. tahu one community kan..hahah

Nadhirah Ahmad said...

wah.. besnye.

xtra compliment, joegrimjow tu bleh la hensem. he3

iamzulfadli said...

gua 80% percaya

http://www.sisiberbeza.com/

Amir Izzat said...

cets...saya mmg percaya habis habisan... hahhaa... nasib baik..nasib baik..sabor je la den...tapi kalau dapat memang best kan? ehe

milimilo said...

hahaha.terkena.mati2 ingat joe bg betul2 macbook tu rupenye cite gath haritu.kalau joe bg betul2,mmg jeles pun.sape xnak macbook kan kan? ;p

milimilo said...

hahaha.terkena.mati2 ingat joe bg betul2 macbook tu rupenye cite gath haritu.kalau joe bg betul2,mmg jeles pun.sape xnak macbook kan kan? ;p

Catherine- said...

wahhhhhhhh....kaget ai tau...pandai gak u buat prank! ciss...hehe...i doakan u dapat la mcbook tu.. :)

-ROCKprincess- said...

joe!!!
nape u bg kat dia...
bg kat I lagik best..
huwaa....
*ekspresi muka jeles*
haha...

Sofia Karim said...

cisss... ingat joe mmg betul2 baik hati.. baru ingat nk buat jd menantu.. hehe

najah hijriah said...

bestnyer dpt free.. jelesnye..

Nadhirah Ahmad said...

baca kali ke2 baru perasan. kna tipu habis.. tarik balik komen sblum ni. hu3

sickchild said...

grr aku percaya doh HAHAHA CIS.

sickchild said...

wuaa ko tipu aku wuaaa

~CiK TiNieY~ said...

mmg2 dh percaya dh td!baru nk puji joe!hahaha

MaTNaggeR said...

mesti best kan?