Sunday, April 25, 2010

aku pengundi HULU SELANGOR pilihanraya

sempena pilihanraya kawasan P54 HULU SELANGOR ni..saje nak buat tajuk mcm tu..

sebenarnye aku bukan org hulu selangor pun..aku org melaka..:p

korg pernah pergi mengundi x sebelum ni?aku for a 1st time pergi mengundi tahun 2008 haritu..masa pilihan raya umum Malaysia..mmg meriah la suasana kt sana..parti2 yang bertanding masing2 ade cara tersendiri utk meraih undi..

so far masa aku pergi mengundi tu..igt adela tv3 ke, tv1 ke buat siaran kt situ..xpun surat khabar utusan malaysia, berita harian ke..xpun paling cikai..surat khabar Kosmo dtg amik gmbr dan masukkan aku dlm coret coret pilihanraya..tp hampa xde..hehe..biasala org giler glamour kan..tp nk buat cmne..tp aku berjaya juga menunaikan tggjawab aku sebagai salah seorg rakyat Malaysia..

mmg ade cite2 aku nak jadi menteri..paling kurang PERDANA MENTERI..cewah..lebih lak aku ni..igt masa kecik ayah aku ade cipta satu pantun utk aku..dgr yer..

"emak ayah pergi ke pasar,
hendak membeli ikan keli,
SUKUR walaupun OKU cita2 besar,
ingin menjadi Perdana Menteri"

apa2 pun..aku harap yg terbaik utk negara kita Malaysia..org cakap dimana bumi dipijak, disitu langit dijunjung..aku sendiri pernah pergi travel 6 negara kt luar..tp mmg xsama dgn negara kita sendiri..

ade gaya mcm YB x?paling x Tan Sri...hehe..

3 comments:

miss hav0c said...

good boy!

Goldman said...

COD Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram, harga semasa RM 1280.

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Harga belian semula yang hebat.

Terima kasih.

dalila said...

wahhh...cam nk g akad nikah jer ni..salam kenal dik..