Monday, April 26, 2010

aku berjumpa hantu chomell....tolong!!!!

wah..keterujaan aku semakin memuncak harini..knp?sebb di tagg oleh seseorg..
hehe..di kali kedua actually di tagg..best juga main tagg2 ni..rasa mcm lari 4x100 meter..pas2 baton..sapa nak berlari lepas aku dh buat starting point yg bagus ni..hehe
sapa yg berani tagg aku?huhu..xlain dan xbukan...pakar pemakanan and tukang masak terkenal kita..jeng jeng jeng....
|

|

|

SITI RUHAYU AB RAHMAN



1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.


1. cabutan dari folder aku yang ke 8 adalah gambar2 aku time di teater rimba UKM bangi..

2. gambar seperti di atas

3. dan gambar yang terpilih adalah gambar aku menjadi hantu pocong bersama kucing hitam yg liar...yang paling penting pada pandangan aku masa korg semua tgk foto aku ni..ko mesti beranggapan "ade juga hantu yg comel kt muka bumi ni"..ahahaha
gambar ni masa aku menjayakan sebuah teater yang bertajuk..ermmm..
dah lupa pulak...tp terigt masa teater ni berlangsung..kitorg produksi terpaksa membina sebuah pokok besar di tgh2 pentas..apa2 pun kitorg berjaya melakonkan dgn baik kesemuanya...

4. nak kena cari 8 org utk di tagg ke?kenapa 8?bkn 18?haha..
ok2..

* yaya
*mizz lolly
*Gadis Terbilang
*akademi fantagiro
*aeini

tu jela kut..xde idea dah..hehe--


5 comments:

Norul Malakiah Sidek said...

tag sudah dijawab pak!

Dalila said...

teringat zaman belajar dulu..belakon ngan kengkawan. mmg seronok..tapi tk penah lagik amik watak antu chomel..kau mmg hebat dik dapat watak tu...bravo..

Unknown said...

salam pagi..

alhamdullilah, terima kasih sbb dah jawab tag kak....

seronok dapat kenal sukur....
kak doakan sukur berjaya dalam apa yg diceburi dan diimpikan...

salam dari kulaijaya...

khalisyaa said...

yaya tu merujuk kpd saye kah?
ke ade yaya lain?
uhuhu

khalisyaa said...

saya dah buat!saye dah buat..!hehe