Saturday, April 17, 2010

Achik Spin Meninggal Dunia


17/04/2010 8:42pm

SEREMBAN – Artis terkenal yang juga vokalis kumpulan Spin, Abdillah Murad Md. Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin, 28, meninggal dunia dalam satu kemalangan ngeri di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) dekat sini petang ini.

Allahyarham, yang berada di dalam kenderaan pelbagai guna (MPV) yang terbabas dan terbakar, meninggal dunia di tempat kejadian.

Pada masa ini, polis dan anggota bomba masih lagi berada di lokasi nahas dan difahamkan mayat Allahyarham akan dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar di sini malam ini.

Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Polis (ASP) Abd. Halil Abd. Hamzah mengesahkan kejadian tersebut. – Utusan


17 april – 07.00 pm..berita yang aku baru terima dari member2 call man.. achik spin meninggal dunia petang tadi, dengar kata dia tumpang kereta kawan dia (toyota estima) terbabas di perhentian nilai langgar signboard, arwah tersepit dalam kereta dan kereta terbakar.. kawan dia sempat keluar kereta.. apa2 pun kita tunggu berita mlm ni.

8 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

alfatihah utk arwah
takziah utk family arwah

khalisyaa said...

al fatihah...

mcm tak percaye...

sweet.ants said...

ya Allah camne la keadaan arwah mase kereta tu tbakar...
betul2 sedih....arwah adalah artis kesukaan sy mase sekolah dlu....

Ya Allah tempatkan arwah dikalangan org2 beriman..amin

beLLa said...

alfatihah.
sian isteri n anak ye kan..

OnE HeArT..OnE LoVE.. said...

alfatihah utk arwah.
salam takziah buat keluarga.

anyway, abg syukur. kite pernah jumpa dulu.=)

all the best in life, ya??=D

lanunsepet said...

takziah... hu3..
dulu lanun minat lagu dia...

lanunsepet said...

sudi2 selalu singgah kat lanun k..
drop comment mane2 pun takper..

utk bro, lanun suka semangat bro..
teruskan mencapai sukses..

Azman Jafar said...

Alfatihah untuk beliau