Monday, April 12, 2010

aku buat kenduri atau aku di kendurikan...




tajuk nak maut kan..haha..saje je..
alhamdulillah..qazryn corp sdn bhd dah berjaya ade ofis sendiri yang sgt cantik lg best...bertemakan warna oren..ala2 ofis KRU lg..
kt sini aku sertakan beberapa gambar ruang gallery..

oleh kerana kitorg buat design n renovation..kt ofis aku boleh dilihat bermacam bentuk tile n peralatan dalam bilik mandi..canggih2 n cantik2...xcaya boleh dtg tgk sendiri...



kitorg pun ade supplier cabinet dapur, plaster ceiling n laminated floor..sapa yg berminat nak buat renovation rumah or ofis..jgn malu2 contact ok..harga boleh runding..

doakan yg terbaik utk aku...tq.

2 comments:

Anonymous said...

Price list bro? Sajer nak survey harga dulu sebab nengok design tu cun jugak.

faizsaaid said...

mantap bro