Monday, May 2, 2011

OSAMA LADEN MATI - REKAAN KAFIR


Osama bin Laden is dead and his body has been recovered by U.S. authorities, U.S. President Barack Obama said Sunday night



ni nak jadi alasan untuk suatu kejayaan yang direka oleh Amerika .. Alasan untuk berundur dari afghan tanpa tangan kosong ...

kematian Osama tdk akan bawa keamanan sejagat tetapi kehancuran Israel yg akan membawa keamanan dunia...

kalau benar Osama- seorang Islam yang terbunuh, seronokkah kita melihat kafir berpesta ria merayakan kemenangan menundukkan 'Pengganas Islam'???

entah2 osama tu tak wujud pun..rekaan kafir

mereka berani membunuh 1 muslim beerti mereka juga berani membunuh muslim lainnya.

Disebutkan oleh hadith Rasulullah bahawa sepuluh org yg mayatnya TIDAK BUSUK & TIDAK REPUT & akan bangkit dalam tubuh asal diwaktu mati

1. Para Nabi
2. Ahli Jihad
3. Alim Ulama
4. Para Syuhada
5. Para Penghafal Al Quran
6.Imam/Pemimpin yang Adil
7.Tukang Azan
8.Wanita yg mati beranak
9.Og mati dibunuh atau dianiaya
10. Org yg mati di siang hari atau di malam Jumaat jika mereka itu beriman.

renung-renungkan...

4 comments:

Najah SHakiLa said...

salam~

urmm..bersamalah kita renungkan..
dunia akhir zaman ini dah terlalu banyak penipuan dan fitnah~
Hanya Allah saja yg tahu kebenarannya

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

pelbagai komen mengenai isu ni sukur.ada yg kata osama tak mati..ada yg kata ia tak wujud pun..entah lah

pssttt :sukur sht tak?

Oh Oeya said...

:)

Huszaini said...

Betul tu... macam2 diorang boleh buat.. entah benar ke tidak semua nih?