Wednesday, September 7, 2011

SEKILAS RAMADHAN & SYAWAL

Penat dek kesibukan dunia yang tak terkejar *insaf* alhamdulillah, untuk segala rezeki, semoga rezeki itu penuh keberkatan dari Nya


Ramadhan yang lalu banyak mengajar erti kesabaran. Kesabaran yang kadang kala tiada patah perkataan lagi yang mampu menyampaikan maksud sebuah kesabaran itu buat hamba kerdil ini

Alhamdulillah, cukup sebulan berpuasa, Syawal pun telah tiba. Hari ini pun 9 Syawal.

Syawal mengajar diri untuk cukup mengenali erti bermaaf-maafan. Aku hamba kerdil ini, pastinya terlalu banyak perkara yang perlu aku pohon kemaafan. Maaf zahir batin semua, atas segala perlakuan dan tindak tanduk yang melukakan

semoga bulan mulia ini dapat kita sama-sama manfaat kan untuk meraikan kejayaan di bulan ramadhan, manfaat kan sebagai peluang bermaafan-maafan setulus hati

minggu yang sibuk sedang dijalani, hujung minggu ni akan ke Uitm Segamat memenuhi jemputan ceramah motivasi, jom sesiapa di sana kita bertemu mesra!halo-halo ok!

jom layan gambar2 1 Syawal

tidak dapat dinafikan kehensoman dan kecomeylan diri ini siap bersampin di pagi raya

mak, sukur mintak maaf zahir batin...sayanggggggg mak, tahun depan 1st day raya sukur da raya umah mertua dah...nanti rindu macam mana?

seluar dan baju yang di repair oleh mak....beli mahal-mahal tapi separuh darinya di buang sbb saya comel sgt kan? kan?



3 cukup la kan.

5 comments:

Cik Asma BLuppy said...

tak terlambat ag kan kalu nk ucap selamat hari raya!
maaf zahir & batin=)

~~zAnAfAhMi~~ said...

purple mmg menarik....selamat hari raya!

Suwaibah YS said...

selamat hri rya sukur
errmmm..tahun ni ramai tema purplela
kita pun purple gak..ehhehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

amboi..purple sukur thn ni ye?cantik gmbr2 raya sukur..nmpk ceria.

Oh Oeya said...

Ayat selepas sayanggggggg mak gambar ke dua tu.. memang sengaja kan.. kikiki :D

pepel karer u.. comei