Tuesday, October 16, 2012

JEMPUTAN PENCERAMAH MOTIVASI (ENTRY PENUH GAMBAR)

Assalamualaikum semua...
Baru je balik dari bercuti dari Vietnam Ahad lepas... Sampai je Malaysia, esoknya (semalam) ada jemputan ceramah. Excited untuk berkongsi tentang Vietnam sebenarnya. Dah cool down sikit nanti aku cerita tentang Vietnam...Tapi kita layan dulu gambar-gambar jemputan ceramah yang saya terima. 

Kerja-kerja D Strike Solution banyak sangat yang menimbun memerlukan perhatian lebih. Sangat berusaha agar perniagaan yang aku usahakan dengan pelbagai memori ni akan terus meningkat maju! Saya perlukan sokongan anda semua.. 

Ramai yang memberikan cadangan supaya aku terus fokus dalam bidang ceramah motivasi ni,  sebab suara aku memang sedap utk ceramah orang haha.Pasti ramai tak tahu betapa D Strike Solution ni antara pemberi semangat untuk aku terus bangun dan berjaya selepas kejatuhan dalam 3 perniagaan sebelum ni...

Ceramah motivasi ni hanya picisan bakti yang ingin aku kongsi dengan semua yang sudi betapa kehidupan ini terlalu indah untuk disia-siakan. Betapa istilah putus asa dan malas perlu kita buang dalam sebuah perjuangan kehidupan.


1. Jemputan ceramah untuk pelajar SBP Zon  Tengah dan Selatan



memperkenalkan diri yang belum cukup popular mcm Aaron Aziz! takde org kenal.. sedih!haha

ber"chicken dance" supaya lebih jelas kecomelan aku (pengsan)

terima kasih pelajar2 yang bersungguh-sungguh menjadi peserta

aktiviti 

peluk peluk atas pentas adalah sangat cute!

siapa sangka terjumpa kembali Cikgu kat Vietnam... Terima kasih ingat saya dan belanja minum di sana


2. SMK Lenga (Muar)





bersemangat! mulut dan tangan!

amboi gembira ya adik-adik sekalian...

kena denda sebab nak berjaya! hahaha.. 

terima kasih sudi menjemput saya!


3. SMK Hang Kasturi (Masjid Tanah, Melaka)


terima kasih atas ekspresi kesungguhan adik-adik semua.. Semoga mendapat manfaat!


Aktiviti

terima kasih guru-guru luangkan masa mendengar perkongsian saya

pelajar tngkatan 4



Puan Maizatul, guru kaunseling yang sudi menjemput saya.




ada juga cikgu-cikgu masa saya belajar di SGB dulu.. tak sangka saya masih cute, eh!


Ada lagi beberapa jemputan ceramah yang gambar dalam kamera lain. Antaranya, Pusat Tuisyen Elitis, Kuala Pilah, Pusat Tuisyen Elitis, Seksyen 13, Shah Alam yang dimiliki oleh antara sahabat baik saya! 



3 comments:

fyna said...

waaaa..dah level artis dah nih ^^;

schmellow said...

so proud of you!

sury said...

ohsem....=)