Sunday, June 6, 2010

Spaghetti Daging Tomato dinner di malam birthday

tak sangka ade suprise dinner from some one..dinner ni bukan kt restoran berputar MENARA KL..ataupun Chilli's mahupun TGI Friday..hehhe..tp spaghetti ni lebih sedap dr tempat yg aku sebutkan kt atas..spaghetti masak sendiri beb...mmg terbaik dari air tangan seorg bakal tukang masak terulung..hahaha...yeke tuan badan?(kalau dia baca)heheh..boleh tambah ok tanpa kena byr..hehe..


ni lak kek besday yg dia bg..haha..comel dan sedap giler ok..

lilin byk giler kan? ade 2lilin besar...6lilin kecik..baru 16tahun..heheh
tul ke?muda la tu...sweet 16..still comel n cute...

apa azam baru utk aku sempena besday aku pada tahun ni???

3 comments:

nARd eLainY said...

kek tu sedappp...beli kat bakers cottage kan?

Siti fairuz Yusof said...

wow...sedapnyaaa..siap ada tulis I luv u gituhhh...fewitzzzzz

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

rasa mcm pernah jmp sukur kata tak pernah dpt kek tulis i love u.wahh tu dpt tu..LM nmpk walau kecik tau..hik3.baca sambil senyum2.rasanya sukur pun senyum2 masa taip entri ni kan?ecece...