Tuesday, March 16, 2010

OKU kah aku????


gambar di atas menggambarkan segala2 nye..aku berjaya memegang
"IJAZAH SARJANA MUDA DAN KEPUJIAN DALAM BIDANG TEKNOLOGI MAKLUMAT MAJOR DALAM KOMPUTERAN INDUSTRI"

betul2 hidup ini penuh dengan cabaran dan dugaan.byk betul yang aku tempuhi..suka dan duka aku blended kan sekali menjadikan aku manusia yang lebih matang dan paling penting tabah menghadapi hidup yg akan datang..

umur aku insyaAllah bln 6 ni 26tahun..apa perancangan aku utk jangkamasa yg akan dtg??
apa yg aku ingin jadi pada umur aku 30tahun?apakah seperti ini?huh!!

aku masih igt pengalaman aku 3tahun yg lepas..yang mana pengenalan aku survive di alam realiti. aku menceburi bidang perniagaan yang banyak mengajar aku..walaupun aku OKU, kaki aku yang xberapa nak panjang ni telah menjejak byk negara didunia..pengalaman aku paling manis bila aku menjejaki ke negara Japan..korang pernah ke?hehehe.gurau je..mungkin rezeki aku kali ni kut..tp mmg best..

10 comments:

faizsaaid said...

aku pun tak pernah p jepun.
orang lain mungkin

OTAK KURANG USAHA (OKU)

ザ-sylver-shooter said...

nak makan nasi susah tak bro?

Mr Kamikaze said...

Jangan mudah berputus-asa...

Anggaplah kekurangan diri tue adalah kelebihan dan ujian yg diberikan oleh Allah SWT...

Semoga anda akan trus berjaya dalam hidup dunia dan akhirat...
AMIN...

HayatRaihan said...

Congratz!

i'm very proud of you!!

BezBuddy said...

hai awk =D

sy suke semangat awak tu...truskn berusaha k...mesti awk berjaya nt...

sayang said...

tahniah !

boleh dijadikan idola anda ni .. hehe ..

SyuQ said...

gambate bro
kejayaanmu memungkinkan satu hr nnt menjadi sumber inspirasi untuk rakyat malaysia yg lain

cikgu isza said...

TAHNIAH! Fizikal bukan penghalang. Ade anugerah terindah yang ALLAH ingin kurnia kan di sebaliknya.

CERIA SELALU :)

Ezma FaSham said...

E'eeeh.. Awak la yang dah pernah pergi jepun tu kan... Ishh... sedihnya saye tak dapat pergi kali ni.. :(

Btw... congrats! awak telah buktikan segala galanya... Dan awak dah berjaya... Teruskan dan teruskan...

Kekurangan bukan bererti tiada kejayaan dan kebahagiaan...
Yang pasti awak telah buktikannya... :)

farouq said...

salam , bro kau memang berhati waja. aku tak pernah ke oversea lagi walaupun belajar tinggi hu,hu