Saturday, August 4, 2012

SALAM RAMADHAN

Assalamuaikum...

Bismillah...

Alhamdulillah.. Hari ni dah 15 Ramadhan.. Sangat cepat masa berlalu kan? dan aku belum berkesempatan pun nak ucap Salam Ramadhan pun di blog ni....Kat facebook terlalu kerap dah... Salam Ramadhan pembaca sekalian!

Masa 1 Ramadhan yang lepas memang aku pulang ke kampung halaman di Melaka.. dapatlah berpuasa dan berbuka dengan keluarga... Semua berkumpul..memang syiokkk la lagi-lagi bila makan nasi ayam terbaik dari hati tukang masak!

semua ahli keluarga ada siap kena amik meja extra bergabung..hehehe..


Alhamdulillah, perniagaan D STRIKE SOLUTION menjelang Ramadhan dan Syawal memang semakin maju untuk memasang karpet surau atau masjid..

Sesuatu yang aku nak kongsi..kebanyakan job yang aku dapat pada bulan Ramadhan atau beberapa minggu sebelum Ramadhan adalah dari pihak individu penderma yang nak derma dalam bentuk menukar karpet surau atau masjid tersebut....Memang aku kagum dengan ramai manusia berhati mulia yang boleh menderma dengan sangat banyak untuk kemudahan orang ramai.. Ramai sangat orang yang berhati mulia kat Malaysia ni..

Ada juga yang bila karpet masih elok dan boleh digunakan mereka ambil perkhidmatan mencuci karpet surau atau masjid dari aku! Sangat bersyukur dengan rezeki yang Allah kurniakan kepada aku pada bulan yang penuh keberkatan..

karpet surau hasil kerja kami sepasukan! Dapatkan perkhidmatan dari kami ok! D Strike Solution!


Untuk pembaca semua, jika memerlukan perkhidmatan dari aku boleh la hubungi aku tau! Perkhidmatan yang terbaik pasti aku bagi dan paling penting ada free gift!.... Apa free gift nya--->>> sebuah perkenalan mahupun persahabatan yang berpanjangan* hahahaha.. tula free gift paling bermakna dari aku. Aku sangat suka menambah kenalan dan untuk pengetahuan korang sangat ramai dari kalangan pelanggan aku yang jadi kawan aku walaupun sebelum ni langsung tak kenal! *lempang*

Ramadhan kali ni baru kebanyakannya tapau dari bazar Ramadhan dan makan di rumah dengan rakan-rakan ... Baru sekali makan buffet di Kampung Pengantin, Setapak. RM25 nett! Murah dan berbaloi tu yang aku pergi hehehehe..... Sedap sangat menu yang ditawarkan! Takde sapa2 nak ajak berbuka bersama ke?

dengan ahli D STRIKE SOLUTION n RopolRopol.com dan kawan sekolah rendah aku! KG PENGANTIN


selitan: Buat yang menjadi pelanggan RopolRopol.com semasa korang order melalui PM di facebook mereka masukkan "geng Sukur Ibrahim" dan aku akan tumpang untuk poskan kad raya dari aku! Tau-tau!



membantu geng ropolropol di bazar! 





0 comments: